Płatność i wysyłka
Poniżej znajdują się wszystkie niezbędne informacje na temat płatności oraz wysyłki naszych produktów. W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Płatność

Procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie, gdy Klient złoży zamówienie w formie pisemnej wraz z wybranym sposobem dostawy na adres email (dotyczy produktów typowych, w których jedynymi cechami konfigurowanymi przez klienta są kolor kominka, kolor dodatków oraz kierunek otwarcia drzwiczek; w przypadku produktów spersonalizowanych wymagany jest zadatek w wysokości 30% wartości zamówienia). Kwotę należną do uregulowania za zamówiony towar wraz z kosztami wysyłki klient pokrywa, gdy zostanie przez nas poinformowany, że zamówienie jest gotowe do wysyłki lub, gdy wybierze płatność pobraniową, przy odbiorze.


Termin realizacji wynosi około 14 dni roboczych, w zależności od ilości zamówień oraz wybranej formy płatności. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.



Wysyłka

Koszt dostawy zależy od wymiarów oraz od wagi towaru (tabela poniżej). W wypadku kupna produktów z różnych grup gabarytowych lub wagowych koszty dostawy będą obliczane dla każdej grupy indywidualnie.



Wielkość produktuWaga produktuCena dostarczeniaPrzesyłka pobraniowa
Przesyłka paletowa - 1200 x 800 mm i mniejsza-120 zł170 zł
Przesyłka kartonowa (przesyłka, w której przynajmniej jeden z boków przekracza 60 cm)Do 50 kg39 zł55 zł
Przesyłka kartonowa (przesyłka, w której żaden z boków nie przekracza 60 cm)Do 30 kg25 zł40 zł

Cennik dla wysyłek realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku wysyłek zagranicznych, w celu wyceny, prosimy o kontakt.



Wysylka gotowego produktu do klienta - KOM-IN.pl

Dokładny koszt dostawy zostanie potwierdzony przez naszego pracownika po otrzymaniu zamówienia. W imieniu naszej firmy zamówienia dostarcza firma kurierska DHL. Kurier jest zobowiązany dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekracza 30kg. W przypadku cięższych przesyłek kurier może dostarczyć przesyłkę wyłącznie pod budynek. Dostawa towaru następuje po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem terminu wysyłki. Wysyłka zamówienia potwierdzana jest przez nas drogą mailową. W treści wiadomości załączamy numer listu przewozowego kuriera, za pomocą którego możliwe będzie śledzenie miejsca pobytu przesyłki, po jej nadaniu, na stronie internetowej przewoźnika.


Klient ma obowiązek sprawdzenia stanu Towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostarczenia Towaru przez przewoźnika w jego obecności. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia. W wypadku nieprawidłowego wypełnienia protokołu reklamacyjnego firma KOM-IN>PL nie ponosi odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia.